کفی طبی ارتوپدی به عنوان حمایت کننده و تثبیت کننده برای افرادی که دچار مشکلات کف پا هستند توسط متخصصان ارتوپد توصیه می شود.

زمینه های کاربرد کفی‌های طبی گسترده است و نشانه‌های زیادی را پوشش می‌دهد، زیرا از کفی‌های کفش ارتوپدی بیش از کاهش ناراحتی پا استفاده می‌شود. متخصصان ارتوپدی فنی همچنین از کفی برای کمک به کاهش درد و افزایش تحرک در مقابله با مشکلات کمر و شکایات زانو و لگن استفاده می کنند.

کفی کفش ارتوپدی برای طیف وسیعی از مشکلات

کفی کفش ارتوپدی می تواند وضعیت نادرست را تثبیت، پشتیبانی و به آرامی اصلاح کند. آنها طیف گسترده ای را پوشش می دهند. از کفش‌های بچه‌گانه گرفته تا کفش‌های ورزشی و پیاده‌روی گرفته تا کفش‌های تجاری و …

کفی های سفارشی به طور حرفه ای در کلینیک های ارتوپدی فنی متناسب با کاربر و کفش او طراحی شده اند.

وقتی نوبت به اصلاح عیوب پا، درد پا، ورم کف پا و صافی کف پا می رسد، راه حل پیشنهادی استفاده از یک جفت کفی ارتوز به خوبی انتخاب شده است. 

کفی های ارتوپدی به افرادی که از عیوب پا مانند صافی کف پا و درد پاشنه ناشی از فاسیای کف پا و خار پاشنه پا رنج می برند توصیه می شود. کفی های نگهدارنده قوس نیز می توانند به کاهش درد ناشی از خار پاشنه، تاندون های ملتهب و سایر آسیب ها کمک کنند. برخی از مدل ها حتی به اصلاح صافی کف پای عرضی کمک می کنند.

برخی از کفی‌ها، مانند کفی‌های ورزشی، جذب بیشتری در ناحیه پاشنه و میانی پا ایجاد می‌کنند و برای افراد فعال توصیه می‌شوند، زیرا راحتی و ایمنی را در حین فعالیت‌های بدنی تضمین می‌کنند. برخی از کفی‌ها حتی برای خانم‌هایی که با کفش‌های پاشنه بلند راه می‌روند، مناسب هستند، در چنین مواردی،  کفی کفش به جلوگیری از تغییر شکل پاها کمک می کند.

مزایای کفی های ارتوپدی چیست؟

کفی های ارتوپدی برای کمک به اصلاح عیوب پا در نظر گرفته شده است، به خصوص برای افرادی که نمی خواهند پوشیدن کفش های معمولی خود را به صورت روزانه کنار بگذارند.

علاوه بر این، کفی‌های ارتوپدی به دلیل پشتیبانی از قوس، درد پا و پاشنه را کاهش می‌دهند، که با کاهش فشار روزانه به اصلاح وضعیت و وضعیت پاها کمک می‌کند. علاوه بر این، برخی از مدل‌ها با سیستم‌های پین مخصوص عرضه می‌شوند که بسته به جایی که پوشنده برای فشار دادن روی کفی انتخاب می‌کند، تنش را کاهش داده و راحتی راه رفتن را بهبود می‌بخشد.

اگر سبک زندگی فعالی داشته باشید و بخواهید خطر آسیب را کاهش دهید، کفش های ارتوپدی نیز به خوبی کار می کنند. آنها با وادار کردن سیستم اسکلتی عضلانی به حرکت در حرکت از آسیب به اندام های تحتانی و مفاصل جلوگیری می کنند.

 

کلمات مرتبط :

کفی طبی استاندارد – کفش طبی خوب – ارتوپدی فنی در شرق تهران – ارتوپدی فنی در مطهری – ارتوپدی فنی در خیابان بهشتی

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ