کفش طبی برای صافی کف پای کودکان

آیا همه کفش های ارتوپدی کودکان برای درمان صافی کف پا دارای ویژگی های یکسانی هستند؟ اگر نه، برای اطمینان از خرید یک جفت کفش ارتوپدی با کیفیت برای کودکان، چه چیزهای اساسی را باید جستجو کرد؟

همه کودکان در ابتدا کف پای صاف دارند. پاهای بچه ها صاف شروع می شود و در سن 7 سالگی قوس طبیعی پیدا می کند. اگر فکر می کنید کودک شما ممکن است قوس صاف تر از حد طبیعی داشته باشد و ممکن است به دلیل آن مشکل داشته باشد، به ارتوپد کودکان مراجعه کنید.

هنگامی که صافی کف پا در کودکان باعث درد و مشکل می شود، یک متخصص پا یا درمانگر ممکن است یک یا ترکیبی از روشهای درمانی را توصیه کند. یکی از ساده‌ترین و اساسی‌تر آن‌ها استفاده از کفش‌های ارتوپدی است. کفش‌های ارتوپدی برای کودکان فقط حمایت از قوس کف پا نیستند. کل ایده این است که کفشی راحت داشته باشید که هر پا را به خوبی حمایت کندو از لغزش جلوگیری کند، بدون اینکه تنگ باشد. آنها همچنین در موقعیت های مختلف برای کاهش استرس پا و مچ پا و ارتقای وضعیت بدنی مناسب، پشتیبانی مناسب می کنند.

کفش طبی برای صافی کف پای کودکان

بسته به نوع مشکلات پا، پزشک ممکن است کفش‌های سفارشی طبی برای کودکان را توصیه کند. این کفش های تخصصی برای درمان کف پای صاف در کودکان دارای ویژگی های زیر است:

زیره های الاستیک حمایت کننده

به دنبال زیره های ساخته شده از مواد الاستیک باشید که ضربه روی پا را کاهش دهد. آنها انعطاف پذیر هستند اما به اندازه کافی محکم هستند و از وسط خم نمی شوند.

پاشنه قوی

قسمتی که دور پاشنه می‌پیچد، محکم و در عین حال راحت است تا پاشنه و ناحیه آشیل را بدون ساییدگی در جای خود نگه دارد. برای تناسب بهتر ممکن است بالشتک اضافی یا تکیه گاه تاندون آشیل در لبه اضافه شود. 

کفی های بالشتکی

کفش‌های ارتوپدی کودکان دارای کفی‌های بالشتکی مخصوصاً در قسمت پاشنه هستند. اینها به خم شدن سریعتر پلانتار مچ پا کمک می کنند، یا زمانی که فرد به سمت جلو حرکت می کند و پاشنه پا از زمین بلند می شود. در نتیجه حرکت زانو نیز کاهش می یابد.

بند قابل تنظیم

این به نوبه خود فشار روی قسمت پایین را کاهش می دهد.

درمان صافی کف پا از طریق کفش های ارتوپدی برای کودکان به این معنا نیست که ناهنجاری های پا را به تنهایی با کفش طبی می توان تغییر داد یا با استفاده از این ها می توان قوس ایجاد کرد. با این حال، کفش‌های ارتوتیک برای حمایت از پاها در کودکان مبتلا به صافی کف پا و تخفیف عوارض و علائم صافی کف ضروری است.

بسیاری از کودکان از پوشیدن کفش‌های ارتوپدی سود می‌برند، چه کف پایشان صاف باشد، چه ناراحتی عمومی پا یا یک بیماری جدی پا که سبب درد پاشنه پا در کودکان می شود. خواه به دنبال بهبود راحتی کودک خود باشید یا به او کمک کنید تا از بروز مشکلات پا در آینده جلوگیری کند، متخصصان ما در مرکز ارتوپدی فنی طب نو بهترین انتخاب کفش های ارتوپدی برای کودکان را در اختیار شما قرار می دهد.

 

کلمات مرتبط :

کفش طبی برای صافی کف پای کودکان – کفش طبی ارتوپدی – کفش طبی کودکان – ارتوپدی فنی در شرق تهران – مرکز ارتوپدی فنی در تهران

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ