زانوبند برای آرتروز

  1. خانه
  2. مقالات آموزشی
  3. زانوبند برای آرتروز
زانوبند برای آرتروز

زانوبند برای آرتروز زانو یکی از ابزارهای مدیریت ناراحتی ناشی از این بیماری مفصلی است که می تواند عملکرد حرکتی فرد را نیز بهبود بخشد.

استفاده از زانوبند ممکن است با کاهش وزن از قسمت آسیب دیده زانوی شما به کاهش درد کمک کند. استفاده از بریس می‌تواند توانایی شما را برای دور زدن بهبود بخشد و به شما کمک کند راحت‌تر راه بروید.

انواع مختلفی از زانوبند برای آرتروز زانو در دسترس است که توسط متخصصان ارتوپدی فنی ما در کلینیک ارتوپدی فنی طب نو (ارتوپدی فنی در شرق تهران) طراحی و ساخته می شود.

بریس تخلیه کننده یا کاهنده فشار نوعی زانو بند است که وزن را از قسمت آسیب دیده زانو به قسمت سالم منتقل می کند و به کاهش احساس درد و ناراحتی در فرد کمک می کند.

زانوبند برای آرتروز

استئوآرتریت یک بیماری پیچیده است که کل مفصل را درگیر می کند. این بیماری عمدتا به عنوان یک نوع آرتریت فرسوده شناخته می شود که معمولاً زانوهای افراد مسن را درگیر می کند. این بیماری اغلب یک طرف زانوی شما را بیشتر از طرف دیگر تحت تاثیر قرار می دهد. این آسیب نابرابر می‌تواند باعث شود که زانوی شما به‌طور ناقص در یک راستا قرار بگیرد (ناهمترازی)، که می‌تواند شما را زانو زده یا زانو زده به نظر برساند.

با پیشرفت آسیب، این ناهماهنگی بدتر می شود. زانوبند می‌تواند فشار را از قسمتی از مفصل که بیشتر تحت تأثیر آرتروز قرار گرفته است کم کند و به تسکین درد کمک کند. اگر احساس می کنید زانوی شما ممکن است هنگام وزنه زدن به آن کمانک شود، زانوبند نیز می تواند به شما کمک کند با اطمینان بیشتری بایستید و حرکت کنید.

اگر تصمیم دارید یک زانوبند را امتحان کنید، احتمالاً پزشک شما باید نسخه ای برای آن بنویسد و شما را به یک متخصص ارتوپدی فنی ارجاع دهد – متخصصی که بریس ها و سایر وسایل را برای بهبود عملکرد در افراد مبتلا به مشکلات ارتوپدی طراحی، ساخت و نصب می کند.

برخی از انواع زانوبند در چندین سایز آماده هستند. برخی از طرح‌ها به شما این امکان را می‌دهند که فشاری را که به زانوی خود وارد می‌کنند، بسته به میزان حمایتی که برای فعالیت‌های مختلف و در ساعات مختلف روز نیاز دارید، تنظیم کنید. اگر یک بریس آماده پیدا کردید که مناسب شما باشد، ممکن است بتوانید آن را در همان روز به خانه ببرید.

زانوبندهای سفارشی متناسب با اندازه های شما طراحی و ساخته شده اند. اما ساخت یک زانوبند سفارشی زمان می برد، بنابراین ممکن است مجبور شوید چند هفته صبر کنید. هنگامی که بریس سفارشی شما آماده شد، ارتوتیست تناسب آن را قبل از بردن آن به خانه بررسی می کند.

 

کلمات مرتبط :

زانوبند برای آرتروز زانو – فواید استفاده از زانوبند طبی – زانوبند طبی – قیمت زانوبند طبی – قیمت بریس زانو – ارتوپدی فنی در شرق تهران – مرکز ارتوپدی فنی در خیابان مطهری

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ