اسکن کف پا : ما در کلینیک ارتوپد فنی طب نو واقع در سهروردی ، مفتخریم که ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات اسکن کف پا را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. هدف ما در این کلینیک، بهبود کیفیت زندگی شما از طریق ارائه خدمات تخصصی و به‌روز در حوزه ارتوپد فنی است. ما در کلینیک ارتوپدی فنی طب نو از به روزترین تکنولوژی پیشرفته اسکن سه بعدی پا استفاده می کنیم. ضروری است که ساخت ارتزها و کفش طبی سفارشی بیمار تا حد امکان دقیق و دقیق باشد و با قیمت مناسب باشد. برای رسیدن به این هدف، ما از اسکن دقیق کف پا بهره می بریم.

اسکن ارزان کف پا

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به‌روزترین دستگاه‌های اسکن، ما قادر به تشخیص دقیق مشکلات و ناهنجاری‌های پا و ارائه راه‌حل‌های موثر و سفارشی برای هر فرد هستیم. تیم ما از متخصصان مجرب و کارآزموده تشکیل شده که با دانش و تجربه‌ی خود، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند.

در کلینیک ما، علاوه بر دقت و کیفیت بالا، به قیمت مناسب نیز اهمیت ویژه‌ای داده‌ایم تا همه افراد بتوانند از خدمات تخصصی ما بهره‌مند شوند. اعتماد شما به ما بزرگترین سرمایه‌ی ماست و همواره تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه، پاسخگوی نیازهای شما باشیم.

منتظر دیدار شما در کلینیک ارتوپد فنی طب نو هستیم تا تجربه‌ای متفاوت از خدمات تخصصی و حرفه‌ای را برایتان فراهم آوریم.

قبل از انجام اسکن سه بعدی از پاهای بیمار، اندازه گیری های مختلفی از وضعیت پاشنه و سایر موقعیت های آناتومیکی پا برای ارائه اندازه های زاویه ای صحیح و الزامات خاص برای ایجاد ارتزها برای هر پا بسیار مهم است. مرحله ضروری بعدی تکمیل فرم دقیق نسخه بیمار است. این بهترین و با ارزش ترین خدمات ممکن را به بیمار می دهد.

تجزیه و تحلیل راه رفتن یک اسکن کامپیوتری است که با کمک یک صفحه فشار الکترونیکی سفت و سخت 0.5 متری انجام می شود که روی زمین قرار می گیرد و برای جمع آوری اطلاعات هنگام عبور از آن استفاده می شود. 

اسکن کف پا

اسکن کف پای درست و با کیفیت، یکی از مهم‌ترین مراحل در تشخیص و درمان مشکلات پا و بهبود سلامت عمومی شما است. در کلینیک ارتوپد فنی ما، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم متخصص، مزایای زیادی از اسکن کف پای دقیق و با کیفیت به دست می‌آید:

  1. تشخیص دقیق مشکلات پا: اسکن کف پای دقیق می‌تواند مشکلاتی نظیر انحرافات، فشارهای نامتوازن و نقاط درد را شناسایی کند. این اطلاعات برای طراحی کفی‌های طبی سفارشی که به طور خاص برای نیازهای شما ساخته می‌شوند، بسیار مهم است.
  2. بهبود راحتی و کاهش درد: با استفاده از کفی‌های طبی مناسب، فشارهای غیرمتوازن روی پاها کاهش یافته و از بروز درد و ناراحتی‌های ناشی از مشکلات پا جلوگیری می‌شود. این امر به بهبود کیفیت زندگی و افزایش راحتی در فعالیت‌های روزمره کمک می‌کند.
  3. پیشگیری از آسیب‌های بیشتر: تشخیص و درمان به موقع مشکلات پا می‌تواند از بروز آسیب‌های جدی‌تر در آینده جلوگیری کند. کفی‌های طبی مناسب به تصحیح الگوی راه رفتن و توزیع متوازن فشار روی پاها کمک می‌کنند.
  4. افزایش عملکرد ورزشی: برای ورزشکاران، استفاده از کفی‌ و کفش طبی دقیق می‌تواند به بهبود عملکرد ورزشی، کاهش خستگی و جلوگیری از آسیب‌های ورزشی کمک کند.
  5. قیمت مناسب: در کلینیک ما، علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، به قیمت مناسب نیز توجه ویژه‌ای شده است. ما معتقدیم که سلامت پاهای شما نباید هزینه‌ی زیادی برایتان داشته باشد و همواره تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات مقرون به صرفه، دسترسی به بهترین درمان‌ها را برای همه افراد فراهم کنیم.

با انتخاب کلینیک ارتوپد فنی  درست ، شما از مزایای یک اسکن کف پای دقیق و با کیفیت، همراه با قیمت مناسب بهره‌مند خواهید شد. هدف ، بهبود سلامت و راحتی شما با ارائه خدماتی تخصصی و حرفه‌ای است.

استفاده از سیستم تجزیه و تحلیل راه رفتن فشار پا می تواند به تشخیص بسیاری از عیوب در عملکرد پا کمک کند، که می تواند منجر به مشکلاتی در ناحیه کمر، لگن و از طریق ساق پا شود.

هنگامی که هر ناحیه مشکلی شناسایی شد، داده‌های سیستم‌ های اسکن پای ما را می‌ توان به روش‌ های چند منظوره از کمک به بهبودی بیمار از آسیب دیدگی گرفته تا کمک به حفظ یک فرد ورزشی برای انجام در سطوح اوج یا توصیه به جایی که آنها می‌توانند وضعیت خود را بهبود بخشند، به کار برد. 

ارتزهای سفارشی ما می توانند اصلاحاتی را انجام دهند که شما را از درد در پا، ساق پا و کمر نجات دهد. تجهیزات و دانش تخصصی اسکن ما به این معنی است که می توانیم به سرعت شما را به یک سبک زندگی بدون درد بازگردانیم.

هنگامی که این اطلاعات در رایانه ذخیره شد، می‌ توانیم جنبه‌ های مختلف راه رفتن شما را به صورت دو بعدی، سه‌ بعدی و هماهنگ بررسی کنیم تا تصویر کلی تری از نحوه عملکرد پاهای شما هنگام راه رفتن به دست آوریم.

اهداف و مزایا اسکن دقیق کف پا

  • آنالیز فشار کف پا در کفش
  • شناسایی مناطق بالقوه زخم
  • مدیریت پای دیابتی 
  • کمک به بهبود کارایی ارتز
  • تشخیص مشکلات مربوط به چرخه راه رفتن
  • شناسایی ناهماهنگی فشار کف پا بین پای چپ و راست
  • بررسی تعادل، قدرت و تحمل وزن
  • شناسایی عدم تقارن را در مرحله ایستادن
  • تجزیه و تحلیل راه رفتن و بیومکانیک
  • ارزیابی قبل و بعد از درمان
  • تایید نسخه ارتز

نتیجه‌گیری :

اسکن دقیق پا یک ابزار حیاتی در تشخیص و درمان مشکلات پا و بهبود سلامت عمومی شما است. با انجام این اسکن در کلینیک ارتوپد فنی طب نو ، شما از تشخیص دقیق مشکلات پا، بهبود راحتی و کاهش درد، پیشگیری از آسیب‌های بیشتر، افزایش عملکرد ورزشی و بهره‌مندی از قیمت مناسب بهره‌مند خواهید شد. تیم متخصص ما با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربه‌ی فراوان، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. هدف ما، بهبود کیفیت زندگی شما با ارائه خدماتی تخصصی، با کیفیت و مقرون به صرفه است.

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ